Feltételek és feltételek

Feltételek és feltételek
I. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK
Ezek a feltételek szabályozzák az adásvételi szerződés felei közötti kapcsolatokat, ahol egyrészről a STRICT BRAND s.r.o. , ID No. 05402298 , VAT No. CZ05402298 cég, székhelye: Lidická 700/19, Brno-město 602 00, mint eladó (a továbbiakban: "eladó"), másrészről a vevő (a továbbiakban: "vevő").“).

 

A vevő fogyasztó vagy vállalkozó.

 

Fogyasztó az a személy, aki vállalkozási tevékenysége körén kívül vagy hivatása önálló gyakorlásának körén kívül az eladóval szerződést köt, vagy vele más módon üzletet köt.

Vállalkozó az a személy, aki önállóan saját számlájára és felelősségére kereskedelmi vagy hasonló módon jövedelmező tevékenységet folytat azzal a szándékkal, hogy ezt következetesen, nyereség elérése érdekében végezze. Fogyasztóvédelmi szempontból vállalkozónak minősül az, aki saját vállalkozásával, termelési vagy hasonló tevékenységével, illetve önálló hivatása gyakorlásával szerződést köt, vagy aki vállalkozó nevében vagy megbízásából jár el, többek között.

A megrendeléssel a vásárló megerősíti, hogy megismerte a jelen feltételeket, és kifejezetten elfogadja azokat a megrendelés elküldésének időpontjában érvényes és hatályos változatban.

A vevő tudomásul veszi, hogy az eladó által kínált termékek megvásárlásával nem szerez jogot az eladó vagy az eladó szerződéses partnerei bejegyzett márkái, kereskedelmi nevei, céglogói stb. használatára, kivéve, ha külön szerződésben másként állapodnak meg. konkrét esetben.


II. SZERZŐDÉS ELŐZETES ÉRTESÍTÉSE

Az eladó tájékoztat erről

a) a távközlő eszközök költségei nem térnek el az alapdíjtól (az Ön szolgáltatójának feltételei szerinti internet- és telefonkapcsolat esetén az eladó nem számít fel többletdíjat, ez nem vonatkozik a szerződéses szállításra, ha megfelelő),

b) követeli a vételár megfizetését, mielőtt a vevő a teljesítést átveszi az eladótól, vagy az előleg vagy hasonló fizetési kötelezettség a vevő meghatározott szolgáltatások nyújtására vonatkozó igényére vonatkozik, ha azt igénylik és nyújtják,

c) az eladó nem köt szerződést, amelynek tárgya ismételt teljesítés, ha ilyen szerződést közvetít, azt a legrövidebb időtartamot, ameddig a szerződés a feleket köti, az adott teljesítés szolgáltatója közli, beleértve az árra vonatkozó adatokat, ill. megállapításának módja egy elszámolási időszakra, amely fix ár esetén mindig egy hónap;

d) Határozatlan időre kötött licencszerződés esetén a licenc ára eltérő kikötés hiányában a licenc teljes időtartamára alku tárgyát képezi;

e) Az áruk és szolgáltatások árai az eladó honlapján áfával és áfa nélkül szerepelnek, beleértve a jogszabályban meghatározott valamennyi díjat is, azonban az áruk vagy szolgáltatások kiszállításának költsége a választott módtól és szállítási szolgáltatótól, valamint a fizetési módtól függően változik;

f) abban az esetben, ha a vevő fogyasztó, a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől (az alábbiakban eltérő rendelkezés hiányában) tizennégy napon belül, amely akkor jár, ha

 

adásvételi szerződés, az áru átvételének napjától

olyan szerződés, amelynek tárgya többféle áru vagy több rész szállítása, az utolsó áruszállítás átvételének napjától, vagy

szerződés, amelynek tárgya a rendszeres ismételt termékértékesítés, az első termékértékesítés átvételének napjától

míg ezt az elállást az eladó székhelyének címére kell küldeni.

 

g) a fogyasztó nem állhat el a szerződéstől:

olyan szolgáltatások nyújtásáról, amelyeket az eladó a fogyasztó előzetes, kifejezett hozzájárulásával teljesített a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt,

olyan áruk vagy szolgáltatások szállításáról, amelyek ára az eladó akaratától függetlenül a pénzügyi piac ingadozásaitól függ, és amelyek az elállási időszak alatt előfordulhatnak,

a fogyasztó kívánsága szerint vagy személye számára módosított áruk szállításáról,

romlandó áruk szállításáról, valamint olyan áruk szállításáról, amelyek a kiszállítást követően helyrehozhatatlanul összekeveredtek más áruval,

a fogyasztó által kérésére kijelölt helyen végzett javításról vagy karbantartásról; ez azonban nem vonatkozik az utólagos végrehajtásra, kivéve

kért javítások vagy a kért alkatrészektől eltérő alkatrészek szállítása,

vi) a fogyasztó által a csomagolásból kivett és higiéniai okokból visszaküldeni nem lehetséges zárt csomagolású áruk kiszállításáról,

hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program kézbesítéséről, ha az sérti az eredeti csomagolást,

újságok, folyóiratok vagy folyóiratok kézbesítéséről,

a szállításról vagy a szabadidő felhasználásáról, ha a vállalkozó ezeket a szolgáltatásokat a meghatározott határidőn belül biztosítja,

a digitális tartalom kézbesítéséről, ha azt nem fizikai adathordozón szállították, és az elállási határidő lejárta előtt a fogyasztó előzetes, kifejezett hozzájárulásával kézbesítették;

h) a szerződéstől való elállás esetén a fogyasztó viseli az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket, távközlő eszközzel kötött szerződés esetén pedig az áru visszaküldésének költségeit, ha az áru nem szállítható. jellegükből adódóan a szokásos postai úton visszaküldik;

i) a fogyasztó az ár arányos részét köteles megfizetni olyan szerződéstől való elállás esetén, amelynek tárgya a szolgáltatás nyújtása, és amelynek teljesítése már megkezdődött;

j) szerződés, vagy a vonatkozó adóbizonylatot az eladó elektronikus archívumában tárolják;

k) a fogyasztó panasza esetén felügyeleti vagy állami felügyeleti hatósághoz fordulhat.



III. SZERZŐDÉS

A Vevő a szerződés megkötésére az Eladó honlapján tett szerződéskötési javaslat elfogadásával kötheti meg az igényelt teljesítés (áru, szolgáltatás) kosárba helyezésével. Az eladó telefonon vagy e-mailben tud segíteni a vevőnek a szerződés megkötésében. Mielőtt a Vevő a megrendelését kötelező erejűen visszaigazolná, a Vevőnek joga van mind az elvárt teljesítést, mind a szállítást, mind a fizetési módot megváltoztatni, azaz ellenőrizni a megrendelésben megadott összes adatot. Az adásvételi szerződés a szállítási és fizetési mód választását követően a Vevő általi megrendelés elküldésével és a megrendelés eladó általi elfogadásával jön létre, az adattovábbítás során esetlegesen bekövetkező hibákért az eladó felelősséget nem vállal. Az eladó a szerződés létrejöttét haladéktalanul visszaigazolja a Vevőnek a Vevő által megadott email címre küldött tájékoztató e-mailben.

 

A szerződés alapján felmerülő kapcsolatokat és vitákat kizárólag a Cseh Köztársaság joga szerint rendezik, és a Cseh Köztársaság illetékes bíróságai rendezik.

 

A szerződés cseh nyelven jön létre. Ha a vevő igényeinek megfelelően elkészítik a szerződés szövegének fordítását, a feltételek értelmezésével kapcsolatos vita esetén a szerződés cseh nyelvű értelmezése az irányadó.
  
A megkötött szerződést az eladó a megkötésétől számított legalább öt évig, de legfeljebb a vonatkozó jogszabályok szerinti időtartamig archiválja a sikeres teljesítése érdekében, és független harmadik fél számára nem hozzáférhető. A szerződéskötéshez vezető egyes technikai lépésekre vonatkozó információk jelen feltételekből láthatók, ahol ez a folyamat egyértelműen le van írva.

 

Az adásvételi szerződésben az eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a vásárlás tárgyát képező dolgot a vevőnek átadja, és lehetővé teszi számára, hogy a tulajdonjogot megszerezze, a vevő pedig vállalja, hogy a dolgot átveszi és a vételárat az eladónak megfizeti. .

 

Az Eladó fenntartja a termék tulajdonjogát, ezért a Vevő csak a vételár teljes kifizetése után válik tulajdonosává.

 

Az Eladó a dolgot, valamint a dologra vonatkozó dokumentumokat a Vevőnek átadja, és lehetővé teszi a Vevő számára a dolog tulajdonjogának megszerzését a szerződés szerint.

 

Az Eladó a termék Vevő részére történő átadásának kötelezettségét akkor teljesíti, ha a teljesítés helyén lehetővé teszi számára a tétel kezelését és erről időben értesíti.

 

Ha az eladó küldi el a terméket, úgy a terméket a Vevőnek (vállalkozónak) adja át az első fuvarozónak a Vevő részére történő szállításra, és lehetővé teszi a Vevő számára, hogy a fuvarozóval szemben gyakorolja a szállítási szerződésből eredő jogait, az eladó csak akkor adja át a terméket a Vevőnek - Fogyasztónak, amint a szállító átadja neki a terméket.

 

Ha az Eladó a megbeszéltnél nagyobb mennyiségű terméket szállít, az adásvételi szerződés a többletmennyiségre is létrejön, kivéve, ha a Vevő azt indokolatlan késedelem nélkül visszautasította.

 

Az Eladó a megvásárolt terméket a megbeszélt mennyiségben, minőségben és kivitelben adja át a Vevőnek.
  
Ha nem állapodnak meg a dolog csomagolásának módjában, az eladó a vámszabadság szerint csomagolja a dolgot; ha nem, akkor a dolog megőrzéséhez és védelméhez szükséges módon. Ugyanígy az eladó intézi a tétel szállítását.

 

Egy dolog hibás, ha nem rendelkezik a megállapodás szerinti tulajdonságokkal. Hibásnak minősül az egyéb tétel teljesítése, valamint a termék használatához szükséges dokumentumok hibája is.

 

A Vevő hibás teljesítéshez való joga azon a hibán alapul, amely a kárveszély Vevőre való átszállásakor a termék hibája, még akkor is, ha az csak később válik nyilvánvalóvá. A Vevő joga olyan később keletkezett hibára is alapszik, amelyet az Eladó kötelezettségének megszegése okozott.

 

Lehetőség szerint a vevő a kárveszélynek az árura való átszállását követően a lehető legrövidebb időn belül megvizsgálja a terméket, és megbizonyosodik annak tulajdonságairól és mennyiségéről.

 

A sérülés kockázata az áru átvételével száll át a Vevőre. Ugyanilyen hatással jár, ha a Vevő nem veszi át a terméket, annak ellenére, hogy az Eladó megengedte neki a rendelkezést.

 

Nem érinti a vételár fizetési kötelezettségét az azután keletkezett vagyoni kár, hogy az anyagi kár kockázatának Vevőre szállt át, kivéve, ha az eladó a kárt kötelezettségének megszegésével okozta.

 

Ha az egyik fél a dolog átvételét késlelteti, a másik fél jogosult a dolgot a késedelmes számlájára történő előzetes értesítést követően megfelelő módon eladni, miután a késedelmesnek további ésszerű átvételi határidőt biztosított. Ez akkor is érvényes, ha a fél késik a fizetést, aminek feltétele a tétel kézbesítése.
  

 


Az eladó felelőssége

Az Eladó felelősséggel tartozik a Vevő felé azért, hogy az áru átvételkor hibája ne legyen. Az eladó különösen felelős a vevő felé azért, hogy abban az időben, amikor a vevő átvette a terméket,

a) a termék rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyekben a felek megállapodtak, megállapodás hiányában pedig olyan tulajdonságokkal, amelyeket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a Vevő elvárt az áru jellege és a felvitt reklám alapján ki általuk,

b) a termék alkalmas arra a célra, amelyet az eladó a felhasználására megjelöl, vagy amelyre az ilyen típusú terméket általában használják,

c) a dolog a megfelelő mennyiségben, mértékben vagy súlyban és

d) az ügy megfelel a jogszabályi előírásoknak.

 

Ha a hiba az átvételtől számított hat hónapon belül nyilvánvalóvá válik, úgy tekintjük, hogy a termék már az átvételkor hibás volt.

 

A vásárló a fogyasztási cikken keletkezett hibából eredő jogát az átvételtől számított huszonnégy hónapon belül jogosult gyakorolni, de ez nem vonatkozik:

a) olyan hiba miatt alacsonyabb áron eladott termékre, amelyre alacsonyabb áron állapodtak meg,

b) a dolog szokásos használatából eredő elhasználódásáért,

c) használt dolog esetén a használati vagy elhasználódás mértékének megfelelő hibája, amely a vevő átvételekor volt, vagy

d) ha az ügy természetéből következik.

 

Nem illeti meg a hibás teljesítés joga a Vevőt, ha a Vevő a termék átvétele előtt tudta, hogy a termék hibás, vagy ha a hibát maga a Vevő okozta.

 

Ha a terméknek olyan hibája van, amelyért az eladó felelősséggel tartozik, és ha alacsonyabb áron értékesített vagy használt termékről van szó, a Vásárlót a termék cseréjének joga helyett ésszerű árengedményre jogosult.
  

Lényeges szerződésszegés

Ha a hibás teljesítés lényeges szerződésszegés, a Vevőnek joga van

a) a hibát hibás új vagy hiányzó áru szállításával eltávolítani, ha ez a hiba jellegéből adódóan nem indokolatlan, de ha a hiba csak a termék egy részét érinti, a Vevő csak követelje az alkatrész cseréjét; ha ez nem lehetséges, elállhat a szerződéstől. Ha azonban ez a hiba jellegéből adódóan aránytalan, különösen, ha a hiba indokolatlan késedelem nélkül eltávolítható, a vevőnek joga van a hibát ingyenesen eltávolítani;

b) a hiba elhárítása a termék kijavításával,

c) a vételárból ésszerű kedvezményért, ill

d) elállni a szerződéstől.

 

A vásárló a hiba közlésekor, vagy a hiba közlését követően haladéktalanul köteles tájékoztatni az eladót a választott jogáról. A választott választást a Vevő az Eladó hozzájárulása nélkül nem változtathatja meg; ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a Vevő olyan hiba kijavítását kérte, amely javíthatatlannak bizonyult. Ha az eladó a hibát ésszerű időn belül nem távolítja el, vagy tájékoztatja a Vevőt, hogy a hibát nem távolítja el, a Vevő a hiba elhárítása helyett ésszerű engedményt kérhet a vételárból, vagy elállhat a szerződés. Ha a Vevő nem választja meg időben a jogát, úgy ugyanazok a jogok illetik meg, mint jelentéktelen szerződésszegés esetén - lásd alább.

 

A vevő-fogyasztónak joga van az ésszerű árengedményre akkor is, ha az eladó új terméket nem tud hibátlanul átadni, annak alkatrészét kicserélni vagy a terméket kijavítani, továbbá ha az eladó a helyzetet ésszerű időn belül nem orvosolja, vagy a jogorvoslat jelentős nehézségeket okozna a fogyasztónak
  

Kisebb szerződésszegés

Ha a hibás teljesítés jelentéktelen szerződésszegés, a Vevőnek joga van a hibát eltávolítani, vagy a vételárból méltányos engedményt kapni.

 

Mindaddig, amíg a Vevő nem él a vételárból való engedmény jogával, vagy nem áll el a szerződéstől, az Eladó a hiányzót szállíthatja, vagy a joghibát elháríthatja. Az egyéb hibákat az eladó saját választása szerint a termék kijavításával vagy új termék szállításával eltávolíthatja.

 

Ha az eladó a termék hibáját nem távolítja el időben, vagy megtagadja az áru hibájának elhárítását, a Vevő kedvezményt kérhet a vételárból, vagy elállhat a szerződéstől. A választott választást a Vevő az Eladó hozzájárulása nélkül nem változtathatja meg. A Vevőnek joga van eltávolítható hiba esetén is új terméket szállítani vagy alkatrészt kicserélni, ha a hiba javítás után ismétlődő előfordulása, vagy nagyobb számú hiba miatt a termék rendeltetésszerűen nem használható. Ilyen esetben a Vevőnek jogában áll elállni a szerződéstől.

 

Új termék átvételekor a Vevő az eredetileg leszállított terméket az Eladó költségére visszaküldi.

 

Ha a Vevő a hibát indokolatlan késedelem nélkül nem jelentette be, miután azt az kellő időben elvégzett ellenőrzés és a kellő gondosság során felfedezhette, a bíróság nem biztosítja számára a hibás teljesítés jogát. Rejtett hiba esetén ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha a hibát nem jelentették indokolatlan késedelem nélkül, miután azt a Vevő kellő gondossággal felfedezhette, de legkésőbb a termék átadásától számított két éven belül.

 

Az eladó minőségi garanciával vállalja, hogy az áru a szokásos rendeltetésszerű használatra alkalmas lesz, vagy a megszokott tulajdonságait meghatározott ideig megőrzi. A jótállási vagy használati idő feltüntetése a csomagoláson vagy a reklámban szintén ilyen hatásokkal jár. Garancia adható a cikk egyes részére is.

 

A jótállási idő a termék Vevőhöz történő átadásától számít; ha a tételt a szerződésnek megfelelően szállították ki, akkor az a tétel rendeltetési helyre történő kiszállításától kezdődik. Ha a megvásárolt terméket nem az eladó kívánja üzembe helyezni, a szavatossági idő az üzembe helyezés napjától kezdődik, ha a Vevő az üzembe helyezést az áru átvételétől számított legkésőbb három héten belül elrendelte, megfelelően és időben biztosította a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges együttműködést.

 

A Vevőt nem illeti meg a jótállás, ha a hibát külső esemény okozta, miután az áru sérülésének veszélye átszállt a Vevőre.

IV. ELÁLLÁS A SZERZŐDÉSTŐL

A fogyasztó szerződéstől való elállása

A fogyasztónak joga van tizennégy napon belül elállni a szerződéstől. Az első mondat szerinti időszak a szerződéskötés napjától számít, és ha kb

a) adásvételi szerződés, az áru átvételének napjától,

b) olyan szerződés, amelynek tárgya többféle áru vagy több rész szállítása, az utolsó áruszállítás átvételének napjától, vagy

c) olyan szerződés, amelynek tárgya az áru rendszeres ismételt leszállítása, az első áruszállítás átvételének napjától.

 

Az eladó az elérhetőségek között megadott e-mail címre küldött e-mailben lehetővé teszi a fogyasztó elállását.

 

Levelezés útján is elállhat, az eladó címén.

 

Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított tizennégy napon belül köteles az eladótól átvett árut saját költségén megküldeni vagy átadni az eladónak.

 

A Fogyasztó az árut hiánytalanul, hiánytalan dokumentációval, sértetlenül, tisztán, lehetőleg az eredeti csomagolással együtt, abban az állapotban és értékben küldje vissza, amelyben az árut átvette.

 

Ha a fogyasztó a megjelölt határidőn belül úgy dönt, hogy eláll, javasoljuk, hogy az árut az eladó címére a mellékelt kísérőlevéllel, az adásvételi szerződéstől való elállási okot (nem feltételt) tartalmazó kísérőlevéllel együtt, a vásárlási bizonylat számával együtt kézbesítse. és a megadott bankszámlaszámot, a pénzfelvétel lebonyolításának felgyorsítása érdekében.

 

A fogyasztó az eladóval szemben csak az áru értékcsökkenéséért felel, amely az áru jellegére és tulajdonságaira tekintettel a kezeléséhez szükségestől eltérő módon történt.

 

Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, az eladó indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított tizennégy napon belül visszaküldi neki az összes pénzt, kivéve a szállítási költségeket (a fogyasztónak joga van az áru ingyenes kiszállításához kiválasztott helyzetek), amelyeket az elfogadott szerződés alapján kapott tőle, ugyanúgy.

 

Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, az eladó nem köteles a kapott pénzt visszaadni a fogyasztónak, mielőtt a fogyasztó átadja neki az árut, vagy bizonyítja, hogy az árut elküldte az eladónak.
  
  

Elállás egyéb esetekben

A vevő nem állhat el a szerződéstől, és nem követelheti új termék szállítását, ha a terméket abban az állapotban nem tudja visszaküldeni, ahogyan azt átvette. ez nem vonatkozik

a) ha a termék hibájának feltárása céljából végzett ellenőrzés következtében állapotváltozás következett be,

b) ha a Vevő a hibát a hiba felfedezése előtt használta,

c) ha a Vevő a termék változatlan állapotban történő visszaküldését nem tette lehetetlenné tette vagy mulasztásával, vagy

d) ha a Vevő a dolgot a hiba felfedezése előtt eladta, használta, vagy rendeltetésszerű használat során megváltoztatta a dolgot; ha ez csak részben történt meg, a Vevő visszaadja az Eladónak azt, amit még vissza tud küldeni, és kártérítést fizet az Eladónak azon összeg erejéig, amennyi hasznot húzott a termék használatából.

 

Ha a Vevő a hibát időben nem jelzi, elveszti a szerződéstől való elállás jogát.

V. AZ INFORMÁCIÓK BIZTONSÁGA ÉS VÉDELME

Az eladó kijelenti, hogy minden személyes adatot bizalmasan kezelnek, kizárólag a vevővel kötött szerződés teljesítéséhez és az eladó marketing tevékenységeihez használják fel, és egyéb módon nem teszik közzé, nem adják át harmadik félnek stb., kivéve a a megrendelt áruhoz kapcsolódó forgalmazási vagy fizetési rendszer (név és szállítási cím közlése). Az eladó úgy jár el, hogy az érintettet jogai, így különösen az emberi méltóság megőrzéséhez fűződő joga ne sértse, és gondoskodik az érintett magán- és személyes életébe való jogosulatlan beavatkozás elleni védelemről. A vevő által az eladónak önkéntesen átadott személyes adatok gyűjtése, feldolgozása és tárolása a Cseh Köztársaság vonatkozó jogszabályaival, különösen a 3. sz. hatályos és hatályos szövege a személyes adatok védelméről szóló 101/2000. A vásárló hozzájárulását adja az eladónak ezen személyes adatoknak a megkötött adásvételi szerződés céljának teljesítése érdekében történő gyűjtéséhez és feldolgozásához, valamint az eladó marketingcélú felhasználásához (különös tekintettel az üzleti üzenetek küldésére, telemarketingre, SMS-re), addig az időpontig. az eladó címére küldött írásban, hogy nem ért egyet ezzel az adatkezeléssel. Ebben az esetben az elektronikus formanyomtatvány, különösen az e-mailben, írásos nyilatkozatnak minősül. A vásárló jogosult személyes adataihoz hozzáférni és azokat helyesbíteni (e-mailben).

Az eladó az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások nyújtásának elősegítése érdekében a 95/46/EK irányelv „cookie-k” vagy hasonló eszközök céljára vonatkozó rendelkezéseivel összhangban, hozzájárulás megadásával úgynevezett „sütiket” is feldolgozhat, és biztosított, hogy a felhasználók tisztában legyenek az általuk használt végeszközben tárolt információkkal. A felhasználóknak lehetőségük van megtagadni a "cookie-k" vagy hasonló eszközök tárolását végeszközeiken, például úgy, hogy elindítják a böngészőjükben az anonim böngészési funkciót.ení.


VI. NYITVATARTÁSI IDŐ

Az online áruházon keresztül leadott rendeléseket a nap 24 órájában, a hét 7 napján értékesítjük.

Megrendelések átvétele kiszállításra a második munkanapig Csehországban: 18:30-ig

Megrendelések átvétele a Brno utáni ugyanazon a napon: 12:00 óráig.

VII. ÁRAK

Minden ár alkuképes. Az online e-shopban mindig aktuális és érvényes árak vannak.

Az árak véglegesek, azaz tartalmazzák az áfát, ill minden egyéb adó és díj, amelyet a fogyasztónak az áru megszerzéséért fizetnie kell, ez nem vonatkozik az esetleges szállítási, utánvéti és távközlési költségekre.

Az akciós árak a készlet erejéig érvényesek az akciós cikkek számának megadásakor vagy meghatározott ideig.

A normál ár a gyártó/szállító által ajánlott végső árat jelenti.

VIII. MEGRENDELÉS

A vevő az előadást a megrendeléskor érvényes áron kapja meg. Ez az ár a megrendelésben és a megrendelés átvételét igazoló üzenetben kerül feltüntetésre.

Az alábbi módokon tudtok rendelni:

az eladó elektronikus áruházán (a továbbiakban: "e-shop") keresztül;

e-mailben az elérhetőségeken feltüntetett címen;

telefonon;

 

VII. FIZETÉSI FELTÉTELEK

Az eladó elfogadja a következő fizetési feltételeket:

a. vásárláskor készpénzes fizetés,

b. előre fizetés banki átutalással,

c. utánvéttel az áru átvételekor (a készpénzt a fuvarozó veszi át a vevőtől),

Az áru a teljes fizetésig és az átvételig az eladó birtokában marad, de a dologi sérülés kockázata az áru Vevő általi átvételével átszáll. 

VIII. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
Személyes átvétel: 
Az árut csak a vásárló vagy az általa meghatalmazott személy veheti át. 
Szállítás GLS: 
Az árut szállítószolgálattal lehet eljuttatni a vásárlóhoz. A következő munkanapi kiszállítás feltétele, hogy a rendelés 18:30-ig megérkezzen és az áru raktáron legyen. A szállítmányozó általában 24 órán belül kézbesíti a küldeményeket a Magyarország bármely részére. A szállítási árat a megrendelés napján érvényes árlista az irányadó.

 

A szállítási árak minden terméknél megtalálhatóak.

A vevő köteles a szállítmány állapotát (csomagok száma, szalag sértetlensége, doboz sérülése) haladéktalanul a szállítónál ellenőrizni a mellékelt fuvarlevél szerint. A vevő jogosult megtagadni az adásvételi szerződésnek nem megfelelő küldemény átvételét, mert a küldemény például hiányos vagy sérült. Amennyiben a Vevő az ily módon sérült küldeményt a fuvarozótól átveszi, a sérülés leírása szükséges a fuvarozó átadás-átvételi jegyzőkönyvében.

A hiányos vagy sérült küldeményt haladéktalanul értesíteni kell e-mailben az eladó címére, kárbejelentést kell készíteni a fuvarozóval, és indokolatlan késedelem nélkül meg kell küldeni az eladónak e-mailben vagy postai úton. A küldemény hiányosságára vagy külső sérülésére vonatkozó további reklamáció nem fosztja meg a Vevőt a tétellel kapcsolatos reklamáció jogától, de lehetőséget ad az eladónak annak bizonyítására, hogy ez nem sérti az adásvételi szerződést. 

IX GARANCIA FELTÉTELEI

A jótállás igazolásaként (jótállási jegy) az eladó minden megvásárolt termékről vásárlási bizonylatot (számlát vagy eladó - a továbbiakban jótállási jegy) állít ki, amely tartalmazza a jótállás érvényesítéséhez szükséges összes jogszabályban előírt adatot (így különösen a termék megnevezését, ár, mennyiség).

 

A vevő kérésére az eladó írásos garanciát (jótállási jegy) vállal. A jótállási jegy tartalmazza az eladó cégnevét, azonosító számát és székhelyét. Alapesetben azonban, ha a cikk jellege ezt lehetővé teszi, az eladó a megadott adatokat tartalmazó vásárlási bizonylatot állítja ki a vásárlónak a jótállási jegy helyett.

 

Amennyiben a nyújtott jótállásra tekintettel szükséges, az eladó közérthetően ismerteti a jótállás tartalmát, ismerteti annak terjedelmét, feltételeit, érvényességi idejét és az abból eredő igények érvényesítésének módját. A jótállási jegyben az eladó azt is rögzíti, hogy a jótállás biztosítása nem érinti a vevőnek az áru megvásárlásával kapcsolatos jogait.

 

Kibővített garancia – ennek a jótállásnak minden esetben meg kell felelnie a gyártó által megadott garanciális feltételeknek és az esetleges kapcsolódó hirdetésnek, ebben az esetben a jótállási jegy minden esetben tartalmazza a fent említett adatokat, és a fent említett feltételeknek megfelelően kerül kiállításra.

 

XI. Tájékoztatás a peren kívüli vitarendezésről

A vevő, a fogyasztó és az eladó közötti vita esetén a fogyasztó élhet a vita peren kívüli rendezésének lehetőségével is. Ilyen esetben a vevő-fogyasztó felveheti a kapcsolatot a peren kívüli vitarendezés alanyával, amely a Cseh Kereskedelmi Felügyelet (www.coi.cz) és az ott leírt szabályok szerint járhat el. További információ a peren kívüli vitarendezésről a Cseh Kereskedelmi Felügyelet honlapján is található. Lehetőség van alternatív vitarendezés kezdeményezésére is a https://webgate.ec.europa.eu/odr/ online űrlapon keresztül.

 

GARANCIA HATÁRA

A jótállási idő alapvetően azon a napon kezdődik, amikor a Vevő az árut átveszi, azaz a jótállási jegyen feltüntetett napon.

Fogyasztási cikkek értékesítése esetén a törvényi szavatossági idő 24 hónap, ha külön jogszabály ennél hosszabb időt nem ír elő. Kivételt képezhetnek az akciósan értékesített áruk (sérült, használt, hiányos áru stb. - ilyen jellemzőt minden esetben feltüntetnek az árun - ha nem, akkor újnak, sértetlennek, hiánytalannak minősül az áru).

 

Használat esetén az eladó nem vállal felelősséget a használati vagy elhasználódás mértékének megfelelő hibákért, amelyek a vevő átvételekor megvoltak, és a termék hibáiért való felelőssége elévül, ha azt határidőn belül nem érvényesítették. 12 hónap attól a naptól számítva, amikor a terméket a vevő átvette. Az eladó ezt az időt az áru eladásáról szóló dokumentumban és a megrendelés visszaigazolásában kellően egyértelműen feltünteti. Hibák vagy hiányosságok miatt alacsonyabb áron értékesített termékekre a garancia nem vonatkozik azokra a hibákra, amelyekre alacsonyabb ár került kialkudásra.

 

Az eladó ezt a törvényes időtartamot meghosszabbíthatja. A jótállási idő a törvényben meghatározott időtartamból (24 hónap) és esetleg egy meghosszabbított jótállási időszakból áll. A jótállási idő tovább meghosszabbodik azzal az időtartammal, amely alatt az áru reklamációja volt. A jótállási idő hatálya alá tartozó termékhibákért való felelősségi jogok elévülnek, ha azt a jótállási időn belül nem érvényesítették.

 

Hosszabb időtartam esetén a reklamációra kizárólag jelen feltételek az irányadók.

GARANCIA FELTÉTELEI

I. Javasoljuk, hogy a vevő a szállítmány állapotát (csomagok száma, szalag sértetlensége, doboz sérülése) haladéktalanul ellenőrizze a szállítónál a mellékelt fuvarlevél szerint. A vevő jogosult megtagadni az adásvételi szerződésnek nem megfelelő küldemény átvételét azzal a ténnyel, hogy a küldemény például hiányos vagy sérült. Ha a vevő a sérült küldeményt a fuvarozótól átveszi, a kárt a fuvarozó átadás-átvételi jegyzőkönyvében szükséges ismertetni.

 

II. A hiányos vagy sérült küldeményt haladéktalanul be kell jelenteni e-mailben az elérhetőségeken feltüntetett címre, kárbejelentést kell készíteni a fuvarozóval, és indokolatlan késedelem nélkül meg kell küldeni az eladónak e-mailben vagy postai úton. A küldemény hiányosságára vagy külső sérülésére vonatkozó további reklamáció nem fosztja meg a Vevőt a tétellel kapcsolatos reklamáció jogától, de lehetőséget ad az eladónak annak bizonyítására, hogy ez nem sérti az adásvételi szerződést.

 

III. A reklamáció helye az eladónak a feltételek bevezetőjében felsorolt ​​telephelye.

 

IV. A vevő a hibás árut reklamációra fuvarszolgálattal vagy postai úton juttathatja el az eladó telephelyének címére. A reklamált árut alaposan le kell rögzíteni, hogy ne sérüljenek meg a szállítás során, és tartalmazzák: reklamált árut (beleértve a komplett tartozékokat is), javasoljuk a vásárlási bizonylat másolatának csatolását, a hiba részletes leírását és a Vevő megfelelő elérhetőségét (különösen a visszaküldési címet és telefonszámot). A fentiek nélkül lehetetlen azonosítani az áru eredetét és hibáit. Ez az eljárás a Vevő-fogyasztó számára is javasolt, kivéve, ha az említett tények ellenkezőjét bizonyítani és dokumentálni tudja. Azt is javasoljuk, hogy válassza ki a kívánt panaszkezelési módot (lásd alább).

 

V. A jótállás érvényességét a vásárló-vállalkozó a vásárlási elismervény bemutatásával köteles igazolni, amennyiben az árura korábban reklamáció történt, a reklamációt is igazolnia kell. Ez az eljárás a Vevő-fogyasztó számára is javasolt, kivéve, ha az említett tények ellenkezőjét bizonyítani és dokumentálni tudja.

VI. Az eladó nem garantálja az eladott alkatrészek teljes kompatibilitását más, nem jóváhagyott alkatrészekkel, kivéve, ha az ilyen kompatibilitás szokásos hasonló áruk esetében, és ha az eladó az áruval kapcsolatban kifejezetten kijelentette, hogy az áru csak a megadott listával kompatibilis, vagy nem. kompatibilis a megadott listával.

 

VII. A jótállás a normál eltérések kivételével nem terjed ki a nem megfelelő kezelésből, a szakszerűtlen vagy nem megfelelő kezelésből, használatból és beszerelésből adódó, a használati útmutatóban foglaltakkal ellentétes meghibásodásokra, illetve az elosztóhálózat túlfeszültsége (pl. villámcsapás) okozta meghibásodásokra.

Ezen túlmenően, a garancia nem terjed ki az okozott károkra (abban az esetben, ha az ilyen tevékenység nem szokásos tevékenység, és a mellékelt használati utasítás nem tiltja):

az áru mechanikai sérülése,

elektromos túlfeszültség (láthatóan égett alkatrészek vagy nyomtatott áramköri lapok) a normál eltérések kivételével,

az áru olyan körülmények között történő használata, amelyek nem felelnek meg az eladó vagy a gyártó által közvetlenül meghatározott környezet hőmérsékletének, porosságának, páratartalmának, kémiai és mechanikai hatásainak,

az áru szakszerűtlen beszerelése, kezelése, szervizelése vagy az áru gondozásának elhanyagolása miatt,

az áru túlzott rakodás vagy a dokumentációban meghatározott feltételekkel vagy általános elvekkel ellentétes használat következtében megsérült,

minősíthetetlen beavatkozás elvégzése vagy paraméterek megváltoztatása,

a megrendelő által módosított áruk (festés, hajlítás stb.), ha a módosítás következtében hiba keletkezett,

az árut természeti elemek vagy vis maior károsították.

Ezek a korlátozások nem érvényesek, ha az árunak a fenti feltételekkel ellentétes tulajdonságait a vevő és az eladó kifejezetten megállapodtak, az eladó kicserélte vagy bejelentette, vagy a reklámozás miatt elvárható, ill. az áruk szokásos felhasználási módja.

 

IX. A reklamációra átadott árut csak a Vevő által megjelölt hibára teszteljük (a reklamációs űrlapon, a hibaleírást tartalmazó mellékelt lapon). A hiba jelzésére írásos nyomtatványt javasolunk.

 

XV. Az eladónak jogában áll megtagadni az áru reklamációra történő átvételét abban az esetben, ha a reklamált áru és/vagy alkatrészei szennyezettek, vagy nem felelnek meg az áru reklamációs eljáráshoz történő higiéniailag biztonságos átadásának alapvető feltételeinek, kivéve, ha a szennyeződés szokásos.
  
Ha a Vevő fogyasztó, az eladó azonnal, összetett esetekben három munkanapon belül dönt a panaszról. Ebbe az időtartamba nem tartozik bele a hiba szakértői megítéléséhez szükséges, a termék vagy szolgáltatás típusának megfelelő idő. Az eladó a reklamációt – ideértve a hiba elhárítását is – indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kezeli. A 30 napos határidő reklamációt követően a fogyasztóval történt egyeztetés alapján meghosszabbítható – ez a meghosszabbítás nem lehet határozatlan vagy aránytalanul hosszú. Ezen időszak lejárta után úgy kell tekinteni, hogy az áru hibája valóban fennállt, és a fogyasztót ugyanolyan jogok illetik meg, mintha nem eltávolítható hibáról lenne szó. Ez az időtartam a Vevő-vállalkozóra nem kötelező, amikor a reklamáció elbírálására legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 40 napon belül kerül sor.

 

Az Eladó a reklamáció beérkezését követően haladéktalanul e-mailben írásban visszaigazolja a Vevő-fogyasztót arról, hogy a reklamáció mikor történt, mit tartalmaz, milyen módon kell a reklamációt kezelni (személyes reklamáció esetén továbbítja azonnal); a panasz kezelésének időpontjának és módjának további megerősítése, ideértve a kijavítás és a reklamáció időtartamának megerősítését, vagy a reklamáció elutasításának indoklását.

 

A vevőnek joga van a kellékszavatossági joga gyakorlásával kapcsolatban felmerült szükséges költségek (különösen a reklamált áru feladásakor fizetett postaköltség) megtérítésére (javaslom, hogy legkésőbb a kezelést követő 30 napon belül jelentkezzen. a követelést - a törvényes határidőt ez nem érinti) és ténylegesen és célirányosan költötték el. A termék hibája miatti szerződéstől való elállás esetén a fogyasztónak joga van az elállás költségeinek megtérítésére is.

 

Az érvényes reklamáció feldolgozása után a jótállási idő a reklamáció időtartamával meghosszabbodik. Jogosulatlan reklamáció esetén a jótállási idő nem hosszabbodik meg. Ha a termékre vonatkozó reklamációt a törvényben meghatározott jótállási időn belül a termék újra cseréjével rendezték, a jótállási idő a reklamáció elbírálásának napjától indul újra. A reklamáció időtartamát a reklamációt követő naptól a reklamáció rendezésének napjáig kell számítani, vagyis addig az időpontig, amikor a Vevő köteles volt a terméket átvenni. A vásárló e-mailben értesül a tranzakcióról, amelyet már a vásárlás során jelez.

 

Az eladó a reklamáció kezelését követően telefonon, SMS-ben vagy e-mailben értesíti a vásárlót a reklamáció megszüntetéséről. Ha az árut szállítószolgálat küldte, akkor azt a feldolgozás után automatikusan a Vevő címére küldjük.

 

Abban az esetben, ha a reklamált árut nem veszik át a reklamáció benyújtásának határidejének lejártától számított egy hónapon belül, ha pedig később, akkor a teljesítésről szóló értesítéstől számított egy hónapon belül (vagyis általában 60 napon belül) a reklamáció benyújtásának napjától), az eladó jogosult a követelés kiadására, a tárolási összeg felszámítására.

A reklamáció rendezése utáni áru kiszállításakor a Vevő köteles bemutatni azt az okmányt, amely alapján a tételt reklamációra elfogadták, és személyazonosságát OP-val vagy érvényes útlevéllel igazolnia kell.

 

AZ IGÉNY MEGOLDÁSÁNAK ELJÁRÁSA
 

Ha a vevő fogyasztó:

Az adásvételi szerződés betartása

Ha a vevő fogyasztó, abban az esetben, ha az áru a vevő általi átvételkor nem felel meg az adásvételi szerződésnek (a továbbiakban: az adásvételi szerződésnek való ellentmondás), a vevőnek joga van az eladótól visszaállítani. a terméket a vásárlásnak megfelelő állapotba térítésmentesen és indokolatlan késedelem nélkül szerződéssel, a vevő kérése szerint akár a termék cseréjével, akár kijavításával. Ha ilyen eljárás nem lehetséges, a vevő ésszerű árengedményt követelhet a termék árából, vagy elállhat a szerződéstől. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a vevő az áru átvétele előtt tudott az adásvételi szerződés megsértéséről, vagy maga okozta az adásvételi szerződés megsértését. Az adásvételi szerződéstől való olyan eltérés, amely a dolog átvételétől számított hat hónapon belül jelentkezik, az átvétel időpontjában már fennálló eltérésnek minősül, kivéve, ha ez ellentmond a dolog természetének, vagy ha az ellenkezője nem bizonyított.

 

Az adásvételi szerződésnek való megfelelés különösen azt jelenti, hogy az értékesített dolog rendelkezik a szerződésben megkövetelt, az eladó, a gyártó vagy képviselője által leírt, vagy az általuk végzett hirdetés alapján elvárható minőséggel és hasznos tulajdonságokkal, vagy az ilyen dologra jellemző minőség és hasznos tulajdonság, hogy az megfelel a jogszabályi előírásoknak, ez a megfelelő mennyiség, mérték vagy súly, és megfelel annak a célnak, amelyet az eladó a termék felhasználására megjelöl, vagy amelyre az áru általában használják.

 

Ha a vásárló fogyasztó, a hiba jellegétől függően a következő jogok illetik meg a törvényes jótállás érvényesítése során:

ha eltávolítható hibáról van szó, a hiba ingyenes, szakszerű és időben történő eltávolításához való jog, a hibás áru vagy hibás alkatrész cseréjének joga, ha ez a hiba jellegéből adódóan nem aránytalan. Ha ilyen eljárás nem lehetséges, jogosult a vételárból ésszerű engedményre vagy az adásvételi szerződéstől való elállásra,

ha az áru rendeltetésszerű használatát akadályozó javíthatatlan hibáról van szó, joga van a hibás áru cseréjére vagy az adásvételi szerződéstől való elállásra, ugyanezen jogok a fogyasztót illetik meg, ha a hiba eltávolítható, de ha a vevőt nem tudja, a hiba újbóli megjelenése javítás után vagy nagyobb számú hiba esetén rendeltetésszerűen használja a dolgot. Hiba megismétlődésének különösen akkor minősül, ha ugyanaz a rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba, amelyet a jótállási időn belül már legalább kétszer elhárított, újra fellép. Nagyobb számú hibának minősül, ha a terméknek egyidejűleg legalább három olyan hibája van, amely megakadályozza a rendeltetésszerű használatát,

egyéb hiányosságok esetén, amelyek nem eltávolíthatók, és ha a fogyasztó nem kéri a termék cseréjét, joga van a vételárból ésszerű engedményre vagy az adásvételi szerződéstől való elállásra,

A vevő választja ki a kárrendezés módját. Az eladó rámutat a vevő választásának helytelenségére, és megfelelő módszert javasol (különösen abban az esetben, ha a vevő eltávolítható hibához kapcsolódó módszert igényel, de az eladó azt tapasztalja, hogy nem eltávolítható hibáról van szó). Ha a fogyasztó az eladó által biztosított ésszerű határidőn belül nem választja a reklamáció rendezésének módját, az eladó azt választja.

 

Kedvezmény esetén az árura utólag nem lehet hivatkozni olyan hiba miatt, amelyre a kedvezményt megadták.

Ha a vásárló fogyasztó, az eladó azonnal, összetett esetekben három munkanapon belül dönt a panaszról. Ebbe az időtartamba nem tartozik bele a hiba szakértői megítéléséhez szükséges, a termék vagy szolgáltatás típusának megfelelő idő. Az eladó a reklamációt – ideértve a hiba elhárítását is – indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kezeli. A 30 napos határidő reklamációt követően a fogyasztóval történt egyeztetés alapján meghosszabbítható – ez a meghosszabbítás nem lehet határozatlan vagy aránytalanul hosszú. Ezen időszak lejárta után úgy kell tekinteni, hogy az áru hibája valóban fennállt, és a fogyasztót ugyanolyan jogok illetik meg, mintha nem eltávolítható hibáról lenne szó. Ez a határidő nem köti a vevőt, aki vállalkozó, ezért az eladóval való kapcsolatára a Kereskedelmi Törvénykönyv az irányadó.

Az eladó a reklamáció beérkezését követően haladéktalanul e-mailben írásban visszaigazolja a vevő-fogyasztót arról, hogy a reklamáció mikor történt, mit tartalmaz, milyen módon kell a reklamációt kezelni (személyes reklamáció esetén azonnal továbbítják); a panasz kezelésének időpontjának és módjának további megerősítése, ideértve a kijavítás és a reklamáció időtartamának megerősítését, vagy a reklamáció elutasításának indoklását.

A vevőnek joga van a kellékszavatossági joga gyakorlásával kapcsolatban felmerült szükséges költségek (különösen a reklamált áru feladásakor fizetett postaköltség) megtérítésére (javaslom, hogy legkésőbb a kezelést követő 30 napon belül jelentkezzen. a követelést - a törvényes határidőt ez nem érinti) és ténylegesen és célirányosan költötték el. A termék hibája miatti szerződéstől való elállás esetén a fogyasztónak joga van az elállás költségeinek megtérítésére is.

 

Ha a vevő vállalkozó:

Ha eltávolítható hibáról van szó, az árut megjavítjuk. Ha a javítás nem lehetséges, és a hiba jellege nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, az eladó és a vevő az áru árából ésszerű árengedményben állapodhat meg. Kedvezmény esetén ez a hiba utólag nem érvényesíthető.

 

Ha olyan hibáról van szó, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely akadályozza a termék rendeltetésszerű, hibamentes használatát, az eladó jogosult a hibás árut azonos vagy hasonló hasznos tulajdonságú árura kicserélni, vagy jóváírást kiállítani.

 

I. Az érvényes reklamáció feldolgozása után a jótállási idő a reklamáció időtartamával meghosszabbodik. Jogosulatlan reklamáció esetén a jótállási idő nem hosszabbodik meg. Ha a termékre vonatkozó reklamációt a törvényben meghatározott jótállási időn belül a termék újra cseréjével rendezték, a jótállási idő a reklamáció elbírálásának napjától indul újra. A reklamáció időtartama a reklamáció benyújtását követő naptól a reklamáció kiegyenlítésének napjáig, azaz addig az időpontig számítandó, amikor a vevő köteles volt a terméket átvenni. A vásárló e-mailben értesül a tranzakcióról, amelyet már a vásárlás során jelez.

II. Az eladó a reklamáció kezelését követően telefonon, SMS-ben vagy e-mailben értesíti a vásárlót a reklamáció megszüntetéséről. Ha az árut szállítószolgálat küldte, akkor a feldolgozás után automatikusan elküldjük a vásárló címére.

III. Abban az esetben, ha a reklamált árut nem veszik át a reklamáció benyújtásának határidejének lejártától számított egy hónapon belül, ha pedig később történt, akkor a teljesítésről szóló értesítéstől számított egy hónapon belül (vagyis általában a követeléstől számított 60 napon belül) a kereset benyújtásának időpontja), az eladó a Ptk. 656. §-a szerint jogosult a raktározási összeg felszámítására a követelés benyújtásakor.

IV. A reklamáció rendezése utáni áru kiszállításakor a vevő köteles bemutatni azt az okmányt, amely alapján az árut reklamációra elfogadták, és személyazonosságát az OP-val vagy érvényes útlevéllel igazolnia kell. 

  

INGYENES SZOLGÁLTATÁS
A 24 hónapnál hosszabb garanciával értékesített termékek esetében a 24 hónapos időszak lejárta után úgynevezett ingyenes szolgáltatást biztosítunk. Ha a termék 24 hónap elteltével meghibásodik, az ilyen terméket átveszi szervizbe, és megjavítja vagy kicseréli egy másik, azonos vagy jobb paraméterekkel rendelkező darabra. Ha a fenti megoldások egyike sem lehetséges, jóváírást adunk ki. Az eladó vállalja, hogy a szolgáltatást az áru átvételétől számított 35 napon belül felmondja - ezen időszak letelte után a vevőnek jogában áll elállni a szerződéstől. 


 

X. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2014. január 1-től érvényesek és hatályosak, és hatályon kívül helyezik az Általános Szerződési Feltételek korábbi változatát. Az eladó fenntartja a jogot a feltételek előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.

 

Kellemes vásárlási élményt kívánunk

Miért minket

24 órán belül
Gyors szállítás
24 órán belül
Spinner
Cookies Cookies

Szükségünk van az Ön hozzájárulására az egyéni adatok felhasználásához, hogy Ön többek között az érdeklődési körével kapcsolatos információkat tudjon megjeleníteni. Kattintson az „OK” gombra a beleegyezés megadásához.

Megtagadhatja a beleegyezést itt.

Itt saját preferenciái szerint testreszabhatja a cookie-beállításokat.