+420 771 144 544 (Po-Pá 9 -17)
Online Offline
Összehasonlítás Fiókom
+420 771 144 544 (Po-Pá 9 -17)
Online Offline
Összehasonlítás Fiókom

Reklamációk

A KÖVETELÉS FELTÉTELEI ÉS A KÖVETELÉS BENYÚJTÁSÁRA VONATKOZÓ ELJÁRÁS

A www.drzakytelevize.cz webáruházban vásárolt valamennyi árura a Cseh Köztársaság hatályos jogszabályai, különösen a 89/2012 sz. törvény, a Polgári Törvénykönyv értelmében jótállás vonatkozik.

Mikor nyújthatok be reklamációt?

Igényt a következő esetekben lehet érvényesíteni:

  1. Termékhiba
    Ha a megvásárolt terméken olyan hiba jelenik meg, amelyet nem a nem rendeltetésszerű használat vagy a szokásos elhasználódás okozott, Ön jogosult a termékre vonatkozó reklamációra.
  2. Az adásvételi szerződéssel ellentétes
    Ha az áru nem a leírtaknak megfelelő, nem azt a funkciót látja el, amelyre szánták, vagy nem felel meg a megállapodás szerinti paramétereknek (pl. eltérő modell, szín stb.).
  3. Szállítás közbeni sérülés
    Ha az áru szállítás közben megsérül, javasoljuk, hogy a fuvarozóval készíttessen kárbejelentést, és azonnal vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

A garancia időtartama

Az árukra általában az áru átvételétől számított 24 hónap (azaz 2 év) garanciát vállalunk, kivéve, ha másként nincs feltüntetve. Egyes esetekben a garancia 36 hónap (azaz 3 év) vagy 60 hónap (azaz 5 év) lehet. A garancia időtartama termékenként van meghatározva.

Hogyan nyújthatok be igényt?

  1. Lépjen kapcsolatba velünk
    Ha igényt szeretne benyújtani, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a complaints@drzakytelevize.cz e-mail címen vagy a +420 771 144 544-es telefonszámon, használhatja a WhatsAppot is. Kérjük, adja meg a rendelés számát, a hiba leírását, és ha lehetséges, csatoljon fényképeket.
  2. Az árut a következő címre küldje el
    Szükség esetén a reklamált árut, a kitöltött termékreklamációs dokumentummal együtt, előre egyeztetett időpontban küldje el a következő címre: Zábrdovická 25/2 Brno 615 00. Az árut megfelelően kell csomagolni, hogy a szállítás során ne keletkezzen további kár.
  3. A reklamáció feldolgozása
    A reklamációt a lehető leghamarabb, de legkésőbb a reklamált áru kézhezvételét követő 30 napon belül feldolgozzuk, kivéve, ha Önnel másként nem állapodunk meg. A reklamáció eredményéről e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk Önt.

A reklamáció lehetséges megoldásai

A hiba jellegétől és a javítás vagy csere lehetőségeitől függően a következő megoldásokat kínáljuk:

  • A hibás termék javítása
  • Csere egy új darabra
  • Visszatérítés, ha a javítás vagy csere nem lehetséges

Szállítási költségek

Jogos reklamáció esetén mi álljuk az áru visszaküldésének költségeit. Ha a reklamációt nem fogadjuk el, a visszaküldés költségeit felszámíthatjuk Önnek.

 

Itt található egy letölthető PDF dokumentum a termékreklamációkhoz (ezt a reklamált termékkel együtt kitöltve kell elküldenie).

Miért vásároljon tőlünk?

Rendeljen <span class="color">12:00-ig,</span><br/> és <span class="color">még ma szállítunk!</span>
Rendeljen 12:00-ig,
és még ma szállítunk!
80 000 Ft</span> feletti rendelés esetén <span class="color">INGYENES SZÁLLÍTÁS!</span>
80 000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES SZÁLLÍTÁS!
Visszatérítés  <span class="color">30 napon</span> belül  <span class="color">pénzvisszafizetési garanciával.</span>
Visszatérítés 30 napon belül pénzvisszafizetési garanciával.
Kőbolt<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Kőbolt
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Szükségünk van az Ön hozzájárulására az egyéni adatok felhasználásához, hogy Ön többek között az érdeklődési körével kapcsolatos információkat tudjon megjeleníteni. Kattintson az „OK” gombra a beleegyezés megadásához.

Megtagadhatja a beleegyezést itt.

Itt saját preferenciái szerint testreszabhatja a cookie-beállításokat.